Цветовая схема:
C C C C
Шрифт
Arial Times New Roman
Размер шрифта
A A A
Кернинг
1 2 3
Изображения:
  • г. Усть-Каменогорск, ул. Қанипа Бітібаева, 1
  • +7 (7232) 41-11-55, +7(7232)540115
  • vkgk_abaya@mail.kz

Мамандықтар және талапкерлерге арналған арнайы емтиханның сұрақтары








Кәсіптік бейімділікті анықтауға байланысты сұрақтар

1. Отбасында мамандық таңдауға байланысты әңгімелер жүргізіледі ме?

2. Мұғалімдік мамандықты не септі таңдадыңыз?

3. Балалармен жүргізілетін қандай жұмыстар ұнайды?

4. Атақты, ғұлама ұстаздардан кімдерді білесіз?

5. Ұстаздар туралы қандай өлең білесіз?

6. «Менің атым Қожа» фильмі жайлы өз ойыңызды білдіріңіз

7. «Алты жасар Алпамыс» фильмі жайлы өз ойыңызды білдіріңіз

8. Егер сіз мұғалім болсаңыз, оқушы бойындағы қандай қабілеттерін дамытар едіңіз?

9. Сізге әртүрлі шығармашылық конкурстарға қатысу ұнайды ма?

10. Халықтық педагогика дегенді қалай түсінесіз?

11. Жолдастарыңызға оқу тапсырмаларын қалай орындау керектігін түсіндіруді ұнатасыз ба?

12. Таңдаған болашақ мамандығыңыз туралы қандай ойыңыз бар?

13. Мектептегі қандай пәндер сіздің сүйікті пәніңіз болды?

14. Көркем әдебиет оқыған ұнайды ма? Соңғы оқыған кітабыңыз

15. Қандай сүйікті ісіңіз бар? Не нәрсемен шұғылданған ұнайды?

16. Қызығып, тереңдетіп оқыған пәніңіз болды ма? Қай пән?

17. Ойындарда немесе жорықтарда ұйымдастырушы (командир) болғыңыз келе ме?

18. Сізді репетиторлық немесе педагогикалық қызметпен айналысу қызықтырды ма?

19. Сахнада өнер көрсеткен ұнайды ма?

20. Ұлттық тәрбие дегенді қалай түсінесіз?

21. Жастардың бойындағы қандай қасиеттерді бағалайсыз?

22. «Бой жарыстыратын заман емес...» қалай жалғастырасыз?

23. Таңдаған мамандық сізді несімен қызықтырады (- өз қабілеттеріңізді шығармашылық сипатта қолдану және дамыту мүмкіндігі, адамдармен қарым-қатынас)?

24. «Білекті бірді жығады, ...» мақалды жалғастырып, өз ойыңызды қосыңыз.

25. «Жігітке жеті өнер де аз» осы мақалды мұғалімдік мамандықпен байланыстыруға болады ма?

26. Ж.Аймауытов: «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл – жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» сізідң ойыңыз

27. Сіздің ойыңызша жер бетіндегі ең маңызды мамандық деп, қай мамандықты айтар едіңіз?

28. Алғашқы ұстаз жайлы жалпы не айтуға болады?

29. Ұлы ақын Абайдың өлеңдерінен мамандыққа байланысты, оқу-білімге байланысты мысалдар келтіріңіз

30. Сіз үшін МҰҒАЛІМ деген кім?




01120100 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» бағытындағы сұхбат (собеседование) кезінде қойылатын сұрақтар тізімі.

1.Таңдаған бағытыңыз бойынша біздің оқу орнымызда оқуға деген ниетіңіз неге негізделген?

2.Таңдаған педагогикалық бағыт сізге несімен тартымды?

3.Сіздің ойыңызша, балабақша тәрбиешісі қандай қасиеттерге ие болуы керек?

4.Сіз қандай хобби мен қызығушылықтарға ие боласыз? Бос уақытыңызда немен айналысасыз?

5.Жетістіктеріңіз туралы айтып беріңіз (олимпиадаларға, байқауларға қатысуыңыз және т.б.).

6.  Туыстарыңыздың арасында педагогтар, тәрбиешілер бар ма? Олармен қарым-қатынас болашақ мамандық таңдауыңызға қалай әсер етті?

7. Сіз қай жастағы балалармен жұмыс істегіңіз келеді? Неліктен?

8. Өмірлік мақсаттарыңыз қандай? Оларға қалай қол жеткізуді жоспарлап отырсыз?

9.Колледжді аяқтаған соң оқуды жалғастыруды жоспарлап отырсыз ба?

10.Кәсіби маңызы бар негізгі күшті және әлсіз жақтарыңыз қандай?

11. Шығармашылық, ғылыми, әлеуметтік жобаларды әзірлеуге қатысып көрдіңіз бе (қайда, қандай)?

12.Қосымша білім беру мекемелерінде қандай курстарды меңгердіңіз?

13.Қандай ақпараттық технологиялар мен компьютерлік бағдарламаларды меңгердіңіз?

14.Неліктен дәл осы — балабақша тәрбиешісі мамандығы бойынша білім алғыңыз келеді?

15. Таңдаған мамандығыңыз туралы не білесіз?

16.  Қазіргі заманғы тәрбиешінің мінсіз имиджін қалай елестетесіз?

17.Өзіңізді қалай сипаттай аласыз? Болашақ балабақша тәрбиешісі ретінде өзіңіз туралы не айта аласыз?

18.Еріктілік (волонтерлік) қызметке қатысып көрдіңіз бе? Аз қамтылған, тұрмысы төмен отбасыларға немесе жетім балаларға көмек көрсетіп көрдіңіз бе?

19.Егер бізге оқуға түссеңіз, қандай үйірмелерге (студия, секция) қатысқыңыз келеді?

20.Сахнада өнер көрсетіп көрдіңіз бе? Қандай рөлде?

21.Салауатты өмір салтына көзқарасыңыз қандай?

22.Өлең оқып беріңіз.

23. Әннен бір шумақ айтып беріңіз.

24. Жылдам айтылатын жаңылтпашты қайталап беріңіз.

Жаңылтпаштар үлгісі:

1.Түйе, түймедей,

Түймедей түйе ме?

Түйе түймедей болмайды,

Түймедей түйе болмайды.

2.Қапта қап бар,

Қапта – мақта бар.

Мақта – қапта,

Қап – мақтада.

Буынұйқастар үлгілері:

Ра-ра-ра ызыңдайды ара.

Ба-ба-ба бақылдайды бақа.

Мө-мө-мө мөңірейді бұзау.

Бағалау критерийлері:

 81–100 балл – сұрақ бойынша терең білім көрсетілген, ойлау дербестігі бар, жауап талаптарға сай: дұрыс, толық және дәлелді.
 51–80 балл – жауап жалпы алғанда дұрыс болғанымен, жеткіліксіз нақты әрі сенімді.
31–50 балл – жауап нақты емес, дәлелсіз, сенімсіз, бірақ сұраққа қатысты белгілі бір түсінік байқалады.
0–30 балл – жауап дұрыс емес, түсініксіз, сенімсіз, қате тұжырымдар бар немесе сұраққа мүлде түсінігі жоқ.

Сұхбат (әңгімелесу) нәтижелері арнайы хаттама (протокол) түрінде рәсімделеді және әңгімелесу аяқталғаннан кейін талапкерге хабарланады.

 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша колледж талапкерлеріне арналған психология мен педагогика пәнінен бірнеше жағдаяттық сұрақтар:

Жағдаяттар (ситуациялық тапсырмалар):

1. Жағдаят: 

Бала сабақ кезінде тыныш отырмай, өзге балалардың зейінін бөледі. 

Сұрақ: Педагог ретінде сіз не істейсіз? Қандай әдіс қолданасыз?

2. Жағдаят: 

Бала сурет салудан бас тартып, "Мен сала алмаймын!" деп жылай бастады. 

Сұрақ: Сіз баланың сенімін арттыру үшін қандай сөздер айтасыз? Қандай әрекет жасайсыз?

3. Жағдаят: 

Екі бала ойыншыққа таласып, бір-біріне дауыс көтерді. 

Сұрақ: Қақтығысты шешу үшін қандай тәсілді қолданасыз?

4. Жағдаят: 

Бір бала ұялып, тәрбиешінің сұрақтарына жауап бермейді. 

Тапсырма: Бұл балаға қалай қолдау көрсетесіз?

5. Жағдаят: 

Бала тақпақты жаттай алмай, ренжіп жылап отыр. 

Тапсырма: Сіздің әрекетіңіз қандай болады? Баланың ынтасын қалай арттырасыз?

6. Жағдаят: 

Балалар топта жаңа келген баланы ойынына қоспай жатыр. 

Тапсырма: Тәрбиеші ретінде қандай әрекет жасайсыз?



Болашақ информатика мұғаліміне қойылатын сұрақтар жиынтығы: кәсіби біліктілік пен педагогикалық қабілеттілікті анықтау


Жалпы кәсіби сұрақтар

  1. Неліктен сіз информатика мұғалімі болуды таңдадыңыз?
  2. Жақсы мұғалімнің қандай қасиеттері болуы қажет деп ойлайсыз?
  3. Информатика пәнін оқытудың қай ерекшеліктері сіз үшін ең маңызды?
  4. Сіз үшін идеалды сабақ қалай өтеді? Оның негізгі сипаттарын сипаттаңыз.
  5. Оқушылардың ақпараттық технологияларды меңгеруіне ықпал ету үшін қандай әдістерді қолданасыз?

Педагогикалық және психологиялық дайындыққа байланысты сұрақтар

  1. Оқушыларды информатикаға қызықтыру үшін қандай әдістер мен тәсілдерді қолданасыз?
  2. Жеке оқушылардың ерекшеліктерін ескеру үшін қандай тәсілдер қолданасыз?
  3. Білім беру процесін бақылау мен бағалаудың қандай әдістері тиімді деп ойлайсыз?
  4. Сабақ кезінде түсінбеушілік, жанжал немесе басқа қиын жағдайлар туындағанда қалай әрекет етесіз?
  5. Информатика сабағын оқытудың ең тиімді әдістері қандай деп санайсыз?

Техникалық және пәндік мәселелер

  1. Информатика бөлімдерінен қай салаларды оқыту маңызды деп есептейсіз?
  2. Информатика сабақтарында интерактивті немесе практикалық тапсырмалардың қандай мысалдарын беретіне болар еді?
  3. Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды білім беру процесінде қалай қолдануды жоспарлайсыз?
  4. Информатикада қолданылатын негізгі мәлімет түрлерін атаңыз және оларды оқу кезінде қалай көрсету немесе өңдеу керек деп ойлайсыз?
  5. Қазіргі технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың білімін қалай бағалайсыз немесе тексересіз?





Шетел тілі мұғалімі

Level A1–A2 (Beginner / Elementary)

1. Personal Information

1.      What is your name?

2.      Where are you from?

3.      How old are you?

4.      What school did you go to?

5.      What are your hobbies and interests?

2. Basic Motivation

6.      Why do you want to study English (or another language)?

7.      Do you like learning languages?

8.      Do you want to travel to another country?

9.      Do you want to speak with people from other countries?

10. Is it fun to learn a foreign language?

3. Easy Learning Habits

11. How do you study English?

12. Do you watch movies or cartoons in English?

13. Do you use your phone or computer to learn English?

14. Do you learn alone or with friends?

15. Do you read English words every day?

 Level A2–B1 (Pre-Intermediate / Low Intermediate)

4. Motivation and Goals

16. Why do you want to enter this college?

17. What do you want to do in the future?

18. How can foreign languages help you in life?

19. Do you think it is important to learn foreign languages today? Why?

20. Do your parents support your choice?

5. Language Learning Experience

21. How long have you been learning English?

22. What do you like most about learning a language?

23. What is difficult for you in learning English?

24. Have you had any private tutors or English clubs?

25. Did you take part in language competitions?

6. Study Habits and Tools

26. What apps or websites do you use to study languages?

27. How often do you speak English?

28. Do you write in English (e.g. texts, social media)?

29. Do you like studying grammar or vocabulary more?

30. Do you ask teachers or classmates for help?

Level B1–B1+ (Intermediate and Up)

7. Cultural Awareness

31. Do you know any customs or traditions in English-speaking countries?

32. What English-speaking country would you like to visit and why?

33. Have you ever spoken with native speakers? What was it like?

34. Do you know any famous people from English-speaking countries?

35. What holidays are popular in the USA or UK?

8. Communication and Thinking

36. What do you do if you don’t understand a word in a conversation?

37. How do you feel when you speak English in public?

38. What do you usually talk about in English class?

39. What is your ideal English teacher like?

40. What do you do when you make a mistake in English?

9. Personality and Soft Skills

41. Are you a responsible person? Give an example.

42. Do you work better alone or in a group? Why?

43. How do you overcome difficulties in learning?

44. Why should we choose you for this program?

45. What motivates you to work hard?